31 december 2010

Fint promenadväder

Eftersom det är en sådan fin dag tog jag med mig hundarna till skogen för en härlig promenad. Har längtat efter solen. Den har hållit sig undan länge.

Idag är en sådan där dag när man ska gå igen året som varit och fundera över målen för nästa år. I alla fall verkar det så när man läser andras bloggar. Men var och en gör ju som man vill och jag kommer inte göra så mycket åt vare sig det ena eller andra. 2010 var nog ganska bra egentligen men eftersom det slutade så tråkigt är det det man kommer minnas tyvärr. 2011 hoppas jag ska bli ett bra och lyckligt år. Agilitymässigt vill jag att Elvira och jag ska utvecklas massor. Jag hoppas också vi ska ta oss upp i klass 3. För Theos del vill jag bara att han ska få må bra och kunna hänga med på det mesta, precis som han gör nu.

Jag önskar er alla ett riktigt Gott Nytt År!

Inga kommentarer: