26 november 2010

Lycklig

Kan man bli lycklig av prylar? Ja, lite i alla fall. Jag blev pryllycklig på jobbet idag. Ni tror kanske att vi är lite galna på mitt jobb och det är vi kanske, eller så är vi bara helt enkelt väldigt teknikintresserade. Och i teknikbranschen vill man ju gärna ha de senaste prylarna...

Kanske kommer någon ihåg att jag inte precis älskade min nya telefon? Tur då att det finns någon annan som kan tycka mera om den och att mina chefer kan vara lite flexibla med Sony Ericsson-policyn för nu har jag helt plötsligt min drömtelefon - en IPhone 4. Ingen som inte har haft en iphone kan nog förstå hur enormt glad jag är.

Och inte nog med det... Har ni hört talas om årets julklapp? Surfplatta. Och inte vilken som helst utan en Ipad... Ny leksak att älska. Det känns inte svårt alls faktiskt. Som sagt, idag är jag pryllycklig. Och jag måste ha bästa jobbet ever. Och snällaste cheferna...smöra, smöra:). Bästa julklapparna. Puss på er!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag är glad för din skull. För mig som är totalt ointresserad av tekniska prylar låter det som grekiska (ofattbart).

Kram Lotta