24 oktober 2010

Nej

Inte min grej riktigt. Dansbandskampen alltså. Jodå, det var roligt att titta på banden och själva tv-inspelningen, men resten, nej. Medelåldern kändes ganska hög och jag tycker egentligen att det är ganska roligt att dansa "styrdans" men helst då med dem jag känner och vill dansa med. Inte några svettiga äldre herrar.

Sedan undrar jag över hur den här typen av dans har utvecklats. Jag tycker det ser rätt...jag vet inte hur jag ska beskriva det...vulgärt ut när de gnuggar sig mot varandra. Känner inte alls att det skulle vara mysigt att gnugga mitt ansikte mot någons svettiga panna/kinder. Men vad vet jag? Och Gud vad jag tjatar om svettigt, men det var otroligt varmt därinne och folk var väldigt svettiga:).

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har sett det där på Tv från Dansbandskampen, och jag skulle absolut inte vilja hålla på och gnugga mitt ansikte mot någon annan än i så fall min man. Tycker det ser fånigt ut så varför har man börjat med det kan man ju undra.

/Lotta

Anonym sa...

Skratt! Ja men du var modig som gick dit:-)
Jenny