15 september 2010

Vilken dag

Började med lite sovmorgon. Välbehövlig sådan. Klippte sedan Theo och det kändes så skönt att få det gjort. Skulle sedan åka med hundarna till Catharina i Kulefall men när vi hade satt oss i bilen och skulle åka så startade den inte. Skit också. Det var bara att ringa och säga att jag inte kunde komma. Egentligen var det nog bra för jag har både ont i halsen och är förkyld så jag behöver ta det lite lugnt.

Det var också meningen att jag skulle åka till mormor på sjukhuset och hälsa på och se till att hon fick dit lite grejor. Tänkte att jag fick vänta tills sambon kom hem med den andra bilen. Fick tyvärr inte tag i honom under dagen så jag väntade och väntade. Till slut ringde han och då visade det sig att han var i Åtvidaberg och tittade på fotboll. (Hade glömt att han skulle dit.) Ingen bil på ingång alltså. Jaha, då var det bara att fundera på vem man skulle kunna låna bil av. Det blev svärmor och svärfar. Tack snälla ni.

Mormor mådde bättre idag och det både syntes och hördes. Skönt det. Vad allt det här beror på vet de fortfarande inte, men en operation är nödvändig för att ta reda på det. Trolitvis blir det i början av nästa vecka om ingen akuttid uppstår.

Inga kommentarer: