1 september 2010

Skulle vara ledig...

...men fick jobba hemifrån cirka 4 timmar. Det blev liksom inte mycket kvar av dagen då kändes det som. Har inte hunnit med hälften av det jag hade tänkt ens. Fast dagen är ju inte slut än så hoppet har inte övergett mig.

Åkte i alla fall till Willys för att handla lite mat. Fick för mig att jag skulle gå in på Jysk en sväng. Hejsan, hoppsan så blev det lite inhandlat. Tre meter tygvaxduk, nya gardiner till vardagsrummet och fyra plaststolar inklusive dynor (utemöbler). Billigt var det:). Skulle bara få in allt i bilen. Trodde det skulle gå att knöla in stolarna i baksätet men nix, det gick inte. Vad göra? Bort med jeppegrindarna, ut med hundburen, bort med nackstöd och in med stolar. Det gick nästan att stänga bagageluckan;). Sedan knöla in buren i baksätet och så matkassarna förstås. Haha, tant Taikon var i farten.

1 kommentar:

Carina o CO sa...

Haha... kan de dig framför mig :D