3 augusti 2010

Saker man borde

...eller inte borde göra. Jag borde t ex inte äta en massa choklad. Men på jobbet åt jag Marabou med polkasmak. Den är verkligen jättegod. Jag borde bada Elvira idag för jag borde klippa henne imorgon. Istället sitter jag här vid datorn samtidigt som jag tittar på Morden i Midsommer på Tvn. Men vad tusan, Elvira dör väl inte för att jag badar henne imorgon och vad gör väl det om jag klipper henne vid nästa bad istället. Jag kan väl nöja mig med att ta nos och tassar på henne så blir hon fin i alla fall. Och vad gör väl det att jag åt lite choklad. Det var ju gott:). Jag borde nog städa lite också och baka till sonens födelsedag. Men jag struntar i det idag. Imorgon är jag ledig så då kanske jag kan ägna mig åt det jag bör.

1 kommentar:

Ann sa...

Ja polkachokladen är vansinigt god...
Och bada kan man göra en annan gång...Uno gör tummen upp där..;)