30 augusti 2010

Lite tokig

Jag är nog det. Lite tokig alltså. Jobbade i Nykvarn idag. Trodde jag skulle sluta vid 16-tiden men blev inte klar förrän en timme senare. Lite snärjigt att hinna hem till måndagsagilityn kl 18 alltså. Men tro inte att jag kastade in handduken för det. Nejdå, jag stressade hem, slängde in grejorna, sa hej till familjen, bytte kläder och drog iväg till Bruksa. Kamraterna var fortfarande kvar så det blev lite träning och lite lek för hundarna trots allt.

På hemvägen från Nykvarn gjorde jag ett kort stopp på Stadium outleten i Nyköping. Gissa vad jag köpte? Ett par löpartights. Haha. Bra utrustning måste man ha. Nu vet jag snart inte vad jag ska skylla på när jag inte kommer igång med träningen...

2 kommentarer:

Camilla sa...

jag har med köpt löparställ...ska vi trotsa tynglagarna? :)kramis

Maria sa...

Oj då, jag provade visst en gång på egen hand först...:)