20 augusti 2010

Outlet...

Hem från Stockholm kom jag till slut, även om det tog tid. Dels pga köer och dels för att jag stannade på Stadium Outlet i Nyköping. Handlade en fleecetröja!! och ett par joggingbyxor. De hade en del annat som jag hade kunnat tänka mig att köpa också men jag hejdade mitt habegär:).

Åkte med Theo till Yvonne för ultraljudsbehandling. Det var fem veckor sedan vi var där sist och det märktes för han var lite ömmare än han varit de senaste gångerna. Nu väntar vi inte lika länge till nästa gång. Yvonne kände även igenom Elvira för att se hur hon mådde. Inga stora grejor där men aningens lite markering fanns i ryggen. Blir att stretcha henne framöver och efter tävlingssäsongen ska även hon ultraljudas någon eller ett par gånger.

Har nu varit och hämtat Stella för imorgon bitti bär det av till Nässjö för tävling. En dubbeletta där Stella får köra två hopplopp och Elvira två agilitylopp. Vill, vill, vill ta pinne med båda hundarna så vi kommer upp i tvåan helt och hållet. Resultatfokuserad, jag? Inte då:). Ska verkligen försöka gå in för att ha roligt tillsammans och inte tänka på placeringar!

Inga kommentarer: