6 augusti 2010

En bit på väg

Har gjort en del av det jag borde. Elvira badad och fönad, tovorna utredda, nosen och tassarna rakade, klorna klippta. Hon är som en ny hund. Theo har nyrakad nos och nyklippta klor. Imorgon blir det bad och fön för hans del. Sedan är även han fräsch som en nyponros. Å, vad skönt det ska bli. Kanske kommer det en bild också när de för en gångs skull är fixade båda två. Skulle förstås önska att jag hade hunnit klippa hela Elvira men neej, det blir inte så den här gången. Det får helt enkelt vänta. Nu är jag trött, så trött. Blir snart sängen. Imorgon blir det fullt ös hela dagen. Sonen blir myndig. Nu har jag semester igen:).



Köpte en liten vagn på Clas Ohlson häromdagen. Att ha på tävlingar så jag slipper bära alla mina saker. Hade en liknande förut men den var lite mindre och framförallt hade den ännu mindre hjul. Den är inte fantastisk men den duger åt mig och den kommer säkert vara värd de 99 kronor den kostade.

Inga kommentarer: