20 juli 2010

Dag 3 - pinne igen:)



Jag tror knappt att det är sant, men vi tog faktiskt en pinne idag igen. Och det i agilityklassen som jag helst ville. Underbara lilla hund:). I det loppet gjorde vi ett ordentligt slalom dessutom så det kändes extra skönt. Sedan gjorde vi vårt premiärlopp i hoppklass 2 och det gick riktigt bra fram till en tunnel precis på slutet där jag tappade henne bakom mig in i fel tunnelingång. Jag hade glömt sätta upp håret som flög fram i ansiktet och gjorde att jag inte såg ordentligt. Skäms på mig. Nu är vi på väg hem och jag känner mig otroligt nöjd med vad vi har åstadkommit de här tre dagarna. Tråkigt bara att det redan är över.

Måste förstås också berätta att Annika och Milla tog en pinne i hoppklassen. Så otroligt roligt. Hon och hennes hundar har gjort flera fina lopp de här dagarna och gått framåt massor.

Inga kommentarer: