20 juni 2010

Fotboll...

...på TV. Brasilien leder. Skönt. Då kan jag äntligen få några poäng till mitt lag i Drömelvan. Det går inte bra där kan jag lova. Trodde på Tyskland, men där blev det förlust och jätteminus för mitt lag. Får väl hoppas på bättre resultat nästa omgång.

Theo vaknade stel och konstig imorse. Tror inte att han gjort något särskilt utan antagligen legat i drag. Vi har haft fönstret öppet på natten och han har legat på en filt på golvet nedanför. Alltså en lugn dag med korta promenader för honom. Elvira och jag har varit i skogen. Massor med mygg. Det är inte trevligt att vara där då. Nu på kvällen blev det duschen och jag borde ha klippt henne också men orkade inte när klockan var så mycket. Får bli nästa gång för imorgon kommer jag inte hinna efter jobbet. Då är agilityträningen högre prioriterad:).

Inga kommentarer: