22 maj 2010

Storåfestivalen, Göteborgsvarvet och lite annat

Sov länge idag. Vaknade bara till en kort stund när sambon åkte iväg till Göteborg tidigt på morgonen. Han har sprungit Göteborgsvarvet. Det gick inget vidare den här gången. Han hade kramp stor del av loppet och gjorde sin sämsta tid någonsin. Men man får väl vara glad att han inte slog ihop totalt som många andra gjorde pga värmen. Det är bara att ta nya tag till nästa år:).

När jag själv väl kommit upp blev det lite snärjigt. Skulle kolla Felicia som spelade på Storåfestivalen och innan det ville jag hinna med att bada Elvira. Det gick bra och Felle var duktig som vanligt. Först gjorde hon en låt själv och sedan tre låtar tillsammans med ett band. Kul att höra en rockig Felicia:).

Stannade kvar en stund tillsammans med Camilla och tittade på lite flera band, men sedan var jag tvungen att dra mig hemåt. Hade en hund att klippa, behövde handla, laga mat och måla lite på huset när nu vädret tillät. Dottern var snäll och hjälpte mig med målandet. Vad trevligt att jobba lite tillsammans. Hann faktiskt med en liten övningskörningstur med sonen också.

Inga kommentarer: