21 april 2010

Urkul

Det här har varit en jätterolig dag. Kursen för Camilla Brundin var toppen. Mycket fart och offensiv handling med blindbyten, framförbyten och Jakkosvängar. Elvira var jätterolig att köra med och Stella började lite segt men avslutade på topp. Vädret var inte det bästa men man bryr sig liksom inte när man håller på med något som är så kul. Det enda var väl att det blev lite halt och det fick jag erfara genom en praktvurpa när jag äntligen höll på att få till några bra byten. Efter det blev jag aningens fegare och då gick det inte riktigt lika bra.

Supergod mat fick vi också. Annette hade bakat gott frukostbröd, Carina hade gjort en gryta med vildris som var riktigt mumsig och Lotta hade fixat smarrigt fikabröd som alltid. Extra mycket tack till er.

Efter kursen var det bara att åka hem med hundarna och återvända till Bruksa för då var det dags att hålla kurs. Ska väl ärligt erkänna att jag inte var jättesugen på det men när man väl kommer igång är det roligt och kursarna är fantastiskt duktiga. Nu ska jag hoppa i säng och jag lovar att det inte dröjer många minuter innan jag somnar.

Inga kommentarer: