29 april 2010

Skulle ha...

...sprungit idag men irriterande nog hann jag inte. Dottern skulle klippa sig kl 18.00 så jag var kvar i stan (Norrköping) tills hon var klar. Sedan åkte vi till min mors karl med en byrå som vi hade rensat bort. På väg hem stannade vi och handlade och sedan var jag tvungen att gå ut med hundarna. Theo kan ju inte följa med på någon löprunda just nu. Barnen var hungriga så efter det var det matlagning och när vi hade ätit var det mörkt ute:(. Men det kommer väl flera tillfällen. Bara så irriterande när man faktiskt vill komma igång.

Köpte en videokamera idag. En billig sådan, men kanske kan det vara kul att filma familjen och lite agilitylopp. Har inte haft någon videokamera på några år så det saknas filmdokumentation över den senaste tiden. Det brukar alltid kännas jobbigt att släpa med sig videokameran men det är himla kul att titta några år senare. Den nya är liten och smidig så förhoppningsvis ska det inte vara några problem att ha den i fickan.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är lugnt Maria, förnekelsefasen är vanligare än man tror... Jag hittar också många ursäkter att inte springa. :-D
Fast idag slog jag till med milen... /Mangel