18 april 2010

Övningskörning



För första gången har jag övningskört med sonen. Det gick jättebra. Han har inte kört så många gånger tidigare så jag var lite nervös men som sagt allt gick bra. Den här gången fick han köra Volvon. Den gillade han bättre än Peugeoten så det får nog bli den framöver.

Tog mig faktiskt till skogen för ett kortare löppass även idag. Även Theo var med och tyckte det var roligt att få springa lite. Hoppas nu bara inte det straffar sig med värk imorgon.

Dotterns dator har kraschat. Den är helt stendöd. Skit också. Undrar om det går att rädda något på disken. Hon hade en hel del foton där. Och det värsta är att jag har jättedåligt samvete för hon hade det mesta på mitt usb-minne tills igår, men då behövde jag ha minnet så hon fick rensa bort massor därifrån:(. Det är så typiskt att datorn ska krascha just då.

Inga kommentarer: