25 mars 2010

Våffeldagen

Kanske skulle man ha fixat lite våfflor hemma idag, men jag har inte hunnit. Kom hem sent från jobbet och då var det matlagning, hundpromenad och handbollsmatch. Dottern kunde inte vara med och spela eftersom hon har halsfluss men vi ville gärna titta i alla fall. Det blev storstryk. Stackars tjejer. Mördande förlust. Inte lätt att känna att handboll är roligt då.

Tillbaka till våfflorna. Gottegrisarna på mitt jobb kunde förstås inte låta bli att köpa våfflor till fikat. Det var bara att äta och se glad ut:). Inte så svårt faktiskt.

Just ja, knäppa jag tog bort min annons på hundburen idag. Någon ringde på den och var rätt intresserad men då började jag fundera på om jag verkligen ville sälja den. Och det vill jag inte:). Det är bra att ha en stor bur när det är löpperiod och man behöver sära på hundarna. Har lånat en bur av Catharina och skäms för att jag inte har lämnat tillbaka den ännu, men nu ska jag göra det så snart vi träffas.

1 kommentar:

fantasi sa...

just det det var ju våffeldag i dag glömt. det var ju smart det där med buren/ha det bra