6 februari 2010

Rätt låtar vann

Det är inte ofta man kan säga så, men i den första delen av Melodifestivalen stämmer det faktiskt. Får väl hoppas att Dolph går vidare också... Men Jenny Silver, vilket spektakel. Vem har stylat henne tro?

Nog om detta och till det fantastiskt viktiga som den här bloggen faktiskt ska handla om...hundarna;). Ja, det dök faktiskt upp en liten hund idag. Under all den där pälsen så fanns min lilla gulliga Theo kvar. Stod inte ut längre utan tog fram klippmaskinen. Och helt plötsligt stod där en väsentligt mindre hund med ett alertare och flera år yngre utseende. Så skönt. Nybadad och luktar gott också. Får väl använda dubbla täcken om det blir jättekallt igen.

Elvira och jag var i skogen och pulsade i djupaste snön. Jag orkade inte gå så jättelångt eftersom jag inte känner mig riktigt pigg, men Elvira var ute och for där snön var orörd så det var nog ganska jobbigt ändå. Hon blev som en snöboll i pälsen:(.

Inga kommentarer: