18 februari 2010

Inget speciellt

Här i familjen händer inget speciellt just nu. Har varit i Finspång för andra gången den här veckan och haft utbildning. Nästa vecka är det inga resor inbokade och det känns väldigt skönt.

Hundarna skulle som vanligt vilja ha lite mera roligt att göra så idag körde jag kurragömma med dem:). De är så söta när de letar. Elvira har fortfarande väldigt svårt att vänta tills jag ropar att de får komma så jag fick stänga in dem hos sonen tills jag hade gömt mig.

Elvira fick köra lite snabba språngmarscher mellan mig och sambon (ute förstås) och jäklar vad snabb hon är. Framförallt när hon springer till mig. Lite mera tveksam när hon ska springa ifrån mig, men det tar sig det också.

De säger på vädret att det ska komma ännu mera snö under helgen. Hoppas verkligen de har fel!

Inga kommentarer: