12 januari 2010

Tokryck


Idag började skolan igen för dottern så nu är det helt slut på lovdagarna för den här gången. Extra tråkigt blir det för hundarna som då får vara mera ensamma. Theo var tokgalen idag på promenaden efter jobbet. Att Elvira är det hör ju till vardagen men när Theo får sina ryck då och då kan man inte annat än skratta. Han busade och sprang och skällde på Elvira för att få igång henne och hon var ju knappast nödbedd. Tyvärr kan jag inte låta dem leka för mycket för som jag skrivit tidigare så leker hon alldeles för hårdhänt. Men springa och jaga varandra kan de i alla fall göra. Det är kul att se dem så glada. Fint var det ute också. Träden fulla med frost:).

Idag köptes det iPhones på jobbet. Bossarna var lyriska. Jag ville inte ha någon. De kan inte förstå varför. Ja, det är en ashäftig telefon med massor av coola funktioner MEN, den är jättestor! Jag vill inte ha en tegelsten i fickan. Fickan förresten, där får den inte plats. Måste ha handväska och det är det värsta jag vet = ingen iPhone för mig. Får se om jag hittar någon annan jag vill ha, men just nu tycker jag inte att det finns någon särskilt rolig. Har ju en bra telefon redan. Nä förresten, jag har två bra telefoner. Behöver jag verkligen en ny? Det enda som skulle vara roligt är att ha en med bättre kamera (och blixt). Tyvärr finns inga direkt roliga Cybershot-telefoner så jag vet inte. Antagligen blir inte bilderna så mycket bättre ändå, för det är ju trots allt en telefon vi pratar om.

Inga kommentarer: