15 januari 2010

Första paret ut

Viktoria åkte ut ur Lets's dance och inte gjorde det mig något. Gissade redan förra veckan att hon inte skulle bli kvar någon längre tid.

Jaja, nog om det och tillbaka till mitt liv. Var på IKEA idag. Det känns som om jag har skrivit det många gånger den senaste tiden. Denna gång blev det en hel del inhandlat. Skönt. Bara en enda del saknades men det visste vi om och leveransdatum har de tyvärr ingen aning om så det kunde vi inte vänta på. Imorgon blir det monterande för sambon medan jag....jag ska åka till Linköping och tävla agility. Tjoho vad kul det ska bli. Ska tävla med både Stella och Elvira. Anar att det kan bli lite si och så med resultaten. Två understimulerade hundar som kommer köra järnet blir förmodligen lite svårstyrda:).

2 kommentarer:

Maria sa...

Men hallå, var är bilderna på nya rummet??

Maria sa...

Kommer. Men det är ju inte så roligt att ta bilder när det är bäckmörkt ute. Blir inte så fina bilder då. Väntar också på att montera nya möblerna:)