26 december 2009

Julfirande nr 3 och Annandagsrea



Gårdagens julfirande hos svärmor och svärfar blev också både gott och trevligt. Årets bytesklapp blev en spikmatta:). Har inte hunnit testa den ännu, men lite senare ska det ske.

Idag var det dags för mellandagsrea. Var på plats vid 10 och kom hem vid 16.30-tiden. Trött. En hel del kassar fick jag med mig hem. Ingen förvånad:).
Sambon har varit i skogen med Elvira och hon är klippt slut. Det är jobbigt att skutta i snön hela tiden när det inte finns några spår. Theo fick en mera "vanligt" promenad för ett 45-minuters pass i skogen tål han inte. Träningspass har det även blivit för mig med mina nya fina träningsredskap. Någon som har tittat på TV-shop? Finns ett kanonbra bälte som man tränar magen med;). Rätt läskigt kändes det faktiskt. Båda jag och sambon har testat och nu är det sonens tur. Fniss.

1 kommentar:

Carina o Co sa...

;-)) Jag och mina kolleger köpte bältena förra året och det blev en riktigt flopp...
Det finns inga genvägar till en platt mage. Rätt kost och träning är det som gäller.