19 september 2009

Höstens tävling genomförd

Så himla skönt känns det just nu. Att sitta i soffan och surfa runt lite. Har varit på Bruksa mellan 07.00 och 18.00 och det känns i huvudet. Rätt trött, alltså. Men det känns väldigt bra också, för tävlingen vi hade idag tillsammans med Finspång har gått jättebra. Allt har flytit på, vädret har varit super och jag tror de flesta har varit nöjda med arrangemangent. Hade tänkt starta Elvira idag men jag valde att inte göra det. Det är så svårt att fokusera på att tävla samtidigt som man har en massa arbetsuppgifter. Det kändes inte juste mot min lilla virrpanna. Hon behöver allt stöd hon kan få när hon tävlar så hon fick vara hemma med resten av familjen. Det hade visst blivit en härlig skogspromenad istället.

Ska bli skönt med en helledig dag imorgon. Egentligen är det städdag på Bruksa men efter 5 timmar där i fredags och 11 timmar där idag så har jag faktiskt inte någon lust att vara där imorgon också. Och familjen håller med... Ska till min bror en sväng bara, men i övrigt blir det en hemmadag. Fast det finns visst en del att göra här hemma också. I början av oktober ska taket läggas om och gästtoaletten renoveras så det är en hel del att fixa innan dess.

Inga kommentarer: