9 augusti 2009

Stand-in-familj


Har varit i Stegeborg på konfirmationsläger större delen av dagen. Kompisens dotter behövde en stand-in-mamma och en stand-in-syster så då ställde vi naturligtvis upp:). Började med en timmes gudstjänst vilken kanske inte var det roligaste jag har varit på, men en del ljuspunkter fanns dock, bl a Felicias vackra sång som jag ska försöka ladda upp senare (filen är alldeles för stor just nu). Sedan var det lunch, fotboll och brändboll. Jag och dottern hoppade över fotbollen men var med på brändbollen. Det var rätt kul faktistk fast föräldralaget förlorade stort:(. Det märks att barnen börjar bli stora nuförtiden.

Nu börjar måndagsångesten göra sig påmind. Sista dagen på semestern:(. Jag vill inte börja jobba. Det är så skönt att vara ledig. Jag vill fortsätta ha sommar, semester och ljusa kvällar. Vill inte mot jobb, höst och mörker. Vet att det bara är augusti ännu men det går så himla fort. Något att glädjas åt framöver är i alla fall alla agilitytävlingar. Varje helg är bokad resten av augusti och hela september. Wow, vad kul.

Inga kommentarer: