22 augusti 2009

Sammanfattning RixFM-festival

Här kommer lite andra bilder från festivalen i torsdags. Var sjuk igår, hade ett galet smärtsamt gallstensanfall så jag låg i sängen hela kvällen. Känns bättre idag tack och lov så nu hade jag äntligen tid att titta igenom alla bilder. Blandad kvalitet kan man säga. Svårt att fota från sidan på scenen och dessutom sprutade de rök hela tiden så alla bilder har typ en mjölkvit hinna. Önskar mig ett bättre objektiv också. Jaja, kvällen var i alla fall rolig. Det bästa var nog när Andreas spelade i trädgården. Det var himla mysigt faktiskt. Självklart var det också roligt att se hela festivalen från första parkett och få chansen att mingla lite med artisterna. Avslutningen på Grand blev väl inte så himla spännande tyvärr. De flesta artisterna hade åkt hem och de som var kvar, typ Heat, var inte så spännande tyckte vi:). Men som sagt, vi hade en kulig kväll.


Andreas Johnson på besök i Hageby.


Maja tycker Andreas spelning är värd att betala för:)


Lycklig vinnare av spelningen får posera tillsammans med Andreas


Vi fick varsitt vip-kort


Erik Wedberg och Alexandra Maric skötte presentationen av artisterna


Kim heter den här killen som jag inte känner till särksilt väl, typ en låt

Lili och Susie körde några gamla godingar. Lili var så smal så hon nästan tappade byxorna:).

Janet

Agnes hoppade omkring på scenen så det var stört omöjligt att fota henne

Måns Zelmerlöw gav allt under sitt framträdande

Måns flickvän Marie var där och supportade

Martin Stenmark, min favorit av dem som var där

EMD var väl publikens favoriter även om man knappt kunde höra deras sång

Agnes backstage

Camilla, Maria och jag hade roligt

Här får jag chansen att posera med några snyggingar

Maria med sin favoritkille i EMD

Camilla och Stenis får avsluta

Inga kommentarer: