13 augusti 2009

Lycklig... och inte


Har just varit hos tandläkaren. Jag hade inga hål och allt såg bra ut. Underbart! Har inte haft hål sedan högstadiet men är ändå vettskrämd varje gång jag ska dit. Patetiskt, jag vet, men jag kan inte rå för det. Nu är det i alla fall 1,5 år kvar till nästa gång:).

Något som gör mig mindre lycklig är dock Theo. Han vaknade med värk idag. Sned i ryggen som vanligt när han får ont. Metacam tillsammans med frukosten gör förhoppningsvis dagen dräglig för honom. Om jag bara kunde förstå vad det är som händer så jag kunde hjälpa honom. Jag blir så ledsen. Tankarna far genom huvudet, ska han behöva ha det såhär? Vill inte tänka sådana tankar... Min fina lilla Theo...

1 kommentar:

Ingela sa...

Tack snälla du för att du körde Viska i kväll!! Jag blir så glad att du tar dig an henne. Kram till er