15 augusti 2009

Konfirmation


Felicia - Fall for you

Kl 11.00 var det dags för ett nytt kyrkbesök. Jag känner mig oerhört kyrklig numera:). Anledningen till detta besök var Felicias konfirmation och återigen får ni chansen att njuta av hennes vackra sång.


Felicia m fl - Follow me

Efter kyrkan blev det smörgåstårta och fika. Smarrigt värre. Felicias gammelmormor hade haft kökstjänst och det med den äran. Vid presentöppningen visade det sig att det stora flertalet av oss gäster tyckte att Felicia behövde ett halsband. Nu har hon inte bara ett utan ungefär ett för varje dag i veckan:).

Egentligen skulle jag inte alls ha varit i kyrkan idag utan på Märsta Sigtuna Brukshundklubb och tävlat agility med Stella och Elvira. Vi skulle ha åkt tillsammans med Annette och hennes hundar. Men Stella löper och Annette har ont i knät och kan inte springa. Alltså blev det bara jag och Elvira kvar och då valde jag att stanna hemma och gå på konfirmation istället. Nästa helg bär det iväg till Tranås så då får vi hoppas på bättre lycka.

Inga kommentarer: