2 juli 2009

Dagens skörd:(



Vad ska jag göra? Jag tror jag blir tokig.

Idag var hundarna helt ensamma på förmiddagen eftersom dottern är på Sportscamp och sonen var hos en kompis och lanade. När sedan sonen kom hem möttes han av ett uppochnedvänt hem. Den här gången har lilla fröken varit inne i klädkammaren i vårt sovrum och dragit fram vår tävlingsryggsäck. I den har hon hittat en gummileksak! (jag trodde inte det fanns några kvar) som hon lyckligtvis inte har ätit särskilt mycket av. Hon har även hittat en plastpåse med hundmat som säkert Theo har delat med henne och några allergitabletter. För att komma åt dessa saker har hon alltså lyckats öppna dragkedjor och bitit sönder vissa delar av ryggsäcken. Sedan har hon i köket hittat en annan väska som hon också har bitit sönder och i den fanns det lite godis kvar sedan Theo simmade i måndags. Som en liten slutkläm fick hon med delar av ett ljus och en smaskig tandborste. Nävars tandborsten hade hon bara tuggat på lite grand, den var bara äcklig men inga delar saknades...

Någon som har en idé om hur jag ska lyckas få henne att sluta? Vi tränade sent igår kväll och vi var ute på en skaplig promenad imorse så helt underaktiverad tycker jag inte att hon borde vara.

1 kommentar:

Carina sa...

Jag har inte en susning om vad du ska göra för att få henne att sluta. Jag hoppas att hon inte tuggat i sig en massa så det blir veterinärbesök igen.
Grusskorna var helt perfekta!
Jag har gått omkring i dom idag och dom är så sköna.
Vi syns i helgen
Carina & Co