13 april 2009

Underbara, älskade lilla surfarbror

Om ni undrar vem den lilla surfarbrorn är så är det Theo jag beskriver:). Min älskade lilla kille som har kraftiga humörsvängningar. Han kan vara allt från mjuk, kelig, tillmötesgående och underbar till sur, tråkig, ilsken och inte alls trevlig. Konstigt, men oj vad mycket jag har lärt mig av honom.

I morse gick vi en skogspromenad i Petersburg och sedan blev det bad och klippning av Theo. Nu är han min lilla fina sammetsmjuka kille igen. Elvira tycker livet är trist när jag ägnar mig åt Theo, men hon och jag ska åka till Bruksa och träna lite sedan så att även hon blir nöjd och glad. Vi var där igår också och i förrgår... Det är så himla kul att träna. Det jobbiga är att hon löper så jag måste släpa hinder till löptikplanen. Men det är ju tur att vi har en sådan!

1 kommentar:

sandra,nova,freja sa...

Vad fin han blev din lilla "surfarbror":-)

Gick det bra att träna idag?