4 december 2008

Ingen rallylydnad igår:-(

Igår kväll skulle det ha varit ännu ett kurstillfälle för rallylydnaden. Leif kom och hämtade mig och vi åkte vidare hem till Lotta. Väl där tittde Leif och jag undrande på varandra för Lottas bil stod inte på gatan. Hade hon redan åkt??? Nej, det hade hon inte för det visade sig att kursen var inställd p g a strömavbrott, suck. Lotta hade försökt ringa mig massor med gånger men jag hade glömt telefonen hemma. Jag som alltid, alltid har telefonen med mig hade för en gångs skull glömt den och då skulle den såklart ha varit bra att ha. Det var bara att vända hem igen, gå en långpromenad och köra några övningar där istället.

Bilen gick förresten igenom besiktningen med blankt papper. YES!!!

Ikväll blir det julfest med jobbet. Ska på Wallmans Christmas Show i Flygeln. Kul, kul. Ledig imorgon!

Inga kommentarer: