26 juni 2012

Sommartecken

Ett tydligt tecken på att det är sommar är att Allsång på Skansen har börjat. Och efter det Morden i Midsommer. Jag missade tyvärr början på allsången men såg andra halvan av programmet. Jag måste säga att Måns är superbra som programledare. Så mycket bättre än Anders Lundin. Ja, det var väl inget större fel på honom heller men Måns är riktigt bra.

Frågan är vad man ska säga om Morden i Midsommer. Knepigt med fel person som huvudrollsinnehavare och ungefär lika segt som vanligt, men ändå sitter jag här framför TVn. Frågan är bara om jag lyckas hålla mig vaken till slutet...

Theo mår förresten bättre idag. Han började dagen med smärta och pip, men efter hans dos av Metacam har han mått riktigt bra. Han skuttar omkring som vanligt och när han ligger i soffan är det med ett helt annat lugn än igår. Bra, för då kanske jag kan sova lite bättre inatt.

Inga kommentarer: