Idag drar årets agility-SM i Jönköping igång och jag är inte där. Det känns tomt och tråkigt. Men också skönt med tanke på hur förutsättningarna skulle ha sett ut. Jag som har haft ont och inte kunnat springa ordentligt och Yoshi som har haft skadad trampdyna och lite annat som gör att han är långt ifrån i SM-form 💙 Det var inte meningen helt enkelt. Kanske nästa år… 🇸🇪🇸🇪🇸🇪
/Maria 😊

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar