19 augusti 2024

Söndag

Vi fick en fin söndag i Tyrislöt. Först en tidig morgonpromenad när de flesta låg och sov. Jag kan tycka det är jobbigt att vakna tidigt när vi är lediga men ibland är det den finaste stunden på dagen när jag och hundarna strosar runt i lugnet och tystnaden 💕. Sedan kan man ju lägga sig en stund igen 😃

Tillsammans med sambon gick vi en liten vandringsled och när vi kom tillbaka igen passade jag på att bada. 18 grader i vattnet var det enligt någon annan badande. Lite kyligt men uppfriskande 😃.

Tanken var att sambon skulle ta en bild när jag badade men det var tydligen för avancerat för när jag skulle titta på bilden fanns det ingen där 😂😂

På kvällen var jag på klubben och tränade. Det blev en bra och rolig träning. Jag har börjat introducera slalom för Ella och hon är väldigt snabb att lära sig. Yoshi fick klura på en hel del svårigheter men även han löste dem med bravur. Och Kungen jobbade också fint.

Inga kommentarer: