2 april 2023

Helg

Vädermässigt har det varit en alldeles fantastisk helg med strålande sol och några plusgrader. Fortfarande en hel del snö dock.

På lördagen var det tänkt att jag skulle tävla med Kungen i Kungsör men det visade sig att de lopp jag skulle springa hamnade så sent tidsmässigt att jag inte skulle hinna. Vi var nämligen bjudna på inflyttningsmiddag hos en svåger. Det är ju det där med att väga tävlande med familj och vänner så det blir lite rättvisa 😃. Vi hade en trevlig kväll och Kungen fick springa agility med sin matte istället.

Söndag och min födelsedag. Sång och paket från darlingen på morgonen 😍. Härlig solig promenad med hundarna ☀️. Sedan tog det roliga slut. Hamnade med farmor på akuten då hon har ramlat och slagit i huvudet rejält. Där är jag nu och förmodligen ett antal timmar framåt 😔

Inga kommentarer: