18 september 2022

Stegeborg, söndag

Idag blåste det minsann inte när vi vaknade. Det var så varmt och skönt så. Typiskt att man skulle behöva åka hem då. Vi hann i alla fall med en liten tur även idag. Vi gick genom en kohage till en strand som jag inte hade en aning om att den fanns. Den var rätt ok faktiskt.

Dock är jag väldigt rädd för kor när jag går i hagar så jag kunde inte riktigt slappna av och njuta. Bästis C sa att hon aldrig hade sett några djur där när hon hade gått vid tidigare tillfällen. Man kunde i alla fall se en massa koskit så djur fanns det... Och naturligtvis fick vi se ett gäng med kor. De låg ner och såg ganska avslappnade ut men en av de reste sig och glodde extra mycket på oss. Jag blev livrädd såklart, så vi vände omedlebart åt andra hållet. Turligt nog blev de kvar på sin plats och vi kom helskinnade ut ur hagen :)

Badsugen, njae riktigt så varmt var det inte.

Inga kommentarer: