8 september 2022

Bra onsdag

Igår träffades vi på klubben och tränade. En färdig bana som var riktigt utmanande stod uppbyggd (så himla skönt när någon annan har byggt). Svår slalomsekvens som jag skulle vilja träna vid flera tillfällen, men tyvärr skulle det vara kurs på kvällen så risken är stor att banan rök då. Kul var det i alla fall. Alla tre hundarna fick prova och var så duktiga och glada. Arya har inte fått träna på ett tag eftersom magen har varit paj och jag inte har velat ge henne något godis (hon vill bara ha godisbelöning), men nu mår hon äntligen bra och kunde vara med. Winna har varit pigg länge och det gör mig lycklig när hon också får springa utmaningar och inte bara små korta sekvenser. Yoshi mådde som den prins han är och tyckte slalomutmaningen var väldigt klurig.

Jag var hos farmor på kvällen. Hon var så glad och förvirrad. Hon pratade och pratade och berättade om allt roligt hon hade gjort under dagen (ingenting som hade hänt i verkligheten). Men om hon är glad och känner att hon har upplevt något så är det väl bra tänker jag. Oavsett om det är på riktigt eller i hennes egen värld.

Inga kommentarer: