17 mars 2022

Snorar

På agilityträningen igår kände jag mig lite hängig. Kroppen hade ingen riktig ork när jag skulle springa. Svarade liksom inte. Misstänkte då att det var något på gång och mycket riktigt kände jag imorse att halsen var kärv och näsan rann. Tur att jag kan jobba hemifrån. Många näsdukar har det gått åt under dagen. Nu hoppas jag på en vändning till imorgon. Ännu mer hoppas jag att det inte är Corona för jag vill så gärna vara med på agilitykursen för Fanny Gott på lördag. Det får bli ett självtest imorgon kväll.

Arya har nu börjat löpa för första gången efter Yoshis kastrering. Ska bli spännande att se om han bryr sig något. När vi hade Theo kastrerad brydde han sig inte om några tikar förutom Elvira. Med henne var det som om han var okastrerad. Nu kan jag skratta åt det men då var det rätt jobbigt faktiskt :)

Inga kommentarer: