19 mars 2022

På kurs med Arya

Idag har jag kursat med världens bästa Arya. Älskar att gå kurs med henne (när det är en hoppbana 😉). Hon förvånar mig med så mycket kunskap i vissa sekvenser medan vi definitivt har svagheter inom områden som borde vara "enkla" 😍. Det är väl det som är tjusningen kanske.

Jag har aldrig tidigare gått kurs för Fanny Gott men det gör jag gärna igen. När vi byggde banan kändes den riktigt jäkla svår, men det man vet med Fanny är att det brukar vara härliga linjer för hundarna att springa. Det var det verkligen. Och vem vill gå kurs där allt är lätt och man sätter det på första försöket?

Jag är tacksam att jag överhuvudtaget kunde vara med idag. Jag hade visserligen inte ork att springa några längre sekvenser, men det gjorde ingenting. Det var sååå roligt 🤩

Inga kommentarer: