11 september 2021

Lindesberg

Hade tänkt en tävlingshelg med husbilen, först Lindesberg och sedan Strängnäs. Så blev det tyvärr inte när det visade sig att man inte fick komma i husbil till Lindesberg. Funderade på att stryka mig i Lindesberg men jag ville inte det för det var en bra domare vars banor jag brukar gilla.

Sambon hade en del att sysselsätta sig med hemma så han verkade inte alltför besviken att slippa åka på tävling 😜. Det blev alltså att ge mig iväg på egen hand i den alldeles vanliga bilen.

Tre nollade lopp varav två vinster och en andraplats gjorde resan väl värd besväret ❤️. Kunde ha blivit tre vinster om inte jag hade fått en blackout mitt i sista banan och för ett ögonblick glömde bort vart vi skulle. Där tappade vi en del tid och därmed vinsten. Blev slagna med en tiondels sekund. Lite synd såklart. Men vi tog våra två första pinnar i tvåan och jag är stolt som en tupp 😃. Winna gjorde ett grymt coachjobb med lillebror 💕.

Inga kommentarer: