9 juni 2021

Vaccinerad igen

Idag var det dags för min andra covid-vaccination. Eller i alla fall trodde jag det. På väg mot vaccinationen efter jobbet ville jag kolla den exakta tiden som jag skulle var där eftersom man blir inropad med just tiden. Kl 18.46 stod det i mailet. Samtidigt lyckades jag också se datumet, den 8/6. Hm, är det inte den 9/6 idag tänkte jag. Kollade i min kalender och mycket riktigt, idag är det den 9/6 och i min kalender har jag skrivit att det är idag jag ska vara på plats. Fel, fel, fel. Det skulle ha varit igår ☺️.

Skit också, tänkte jag. Men jag åkte ändå dit och hoppades det skulle gå att lösa. Jag gick in på tiden 18.46 och låtsades som om jag inte hade en aning om att jag var där på fel dag 😂. De lyckades turligt nog se till att jag fick min spruta så nu är jag alltså fullvaccinerad, trots att jag klantade till det. Skönt 😃

Inga kommentarer: