20 februari 2020

Vilken toppendag 😃

Tidig frostig men solig morgon. Härlig start på en rolig dag full av aktivitet. Först kurs för Maria Alexandersson i LarsA. Så himla kul! Arya var den utvalda och hon var grym!! Älskar att kursa med henne. Hon ger allt och tröttnar aldrig. Dessutom är hon tillräckligt bra för att klara svåra utmaningar samtidigt som hon har massor att lära. Perfekt kombo.

Även Yoshi och Winna fick springa lite när det var någon paus. Jättekul med dem också förstås. Yoshis och min träning igår var inte jättebra men idag gick det desto bättre.

Efter kursen gick Anna och jag en promenad vid Mariehovssjön. Skönt att gå av både oss och hundarna. Vi kände oss lite slitna 😃. När jag kom hem hade jag helst av allt bara velat slänga mig på sängen och vilat, men istället blev det en stunds jobb.

Avslutade dagen med årsmöte på klubben. Fick fina blommor för Winnas SM-deltagande och plakett för Yoshis KM-titel i rally nybörjare. Kul ❤️. Och så fick vi en Arraktröja som arbetsmyrapris (för timmar som lagts på arbete för klubben) 😃. Vilken dag!

Inga kommentarer: