28 oktober 2018

Solstråle

Skönt med en dag hemma. Lång sovmorgon i samband med omställning av klockan till vintertid. Sambon vaknade med migrän, stackarn <3. Han fick vila större delen av dagen men hämtade sig framåt eftermiddagen och kunde gå på IFK-matchen och se dem vinna med 4-2 mot Östersund. Jag och Winna åkte till skogen. Underbart väder och härlig promenad. När jag var så långt bort som möjligt på femman ringde sonen och undrade om jag ville gå en promenad med dem. Klart jag ville det. Jag sneddade mig tillbaka kortaste vägen och mötte upp dem på parkeringen. Sedan gick vi en härligt tur. Jag och Winna var ute sådär 2,5 timme så vi kände oss ganska nöjda. Åkte till Norrköping och gick på stan med mor. Köpte en jacka. Ska känna lite på den och se om jag verkligen "behöver" den :)

Min finaste lilla solstråle ❤️.

Inga kommentarer: