24 juni 2018

En chans till med Ferrarin

Det är nu klart att Pia inte kan starta AjAj på SM. Så himla tråkigt. Hade ju hoppats på att alla i laget skulle kunna vara med denna gång, men icke. Laghunden Jack skadade sig nyligen när han slog kullerbytta över ett hinder och ersätts av lillasyster Nellie. Pia har sträckt sig rejält i baklåret och kan inte springa. Hon får ersättas av mig.

Det är ta mig tusan inte meningen att vi ska få starta med originalhundar och förare. Femte året för mig och Winna i lag och inte en enda gång har vi fått med alla som skulle vara med.

Det betyder att jag får springa med både Winna och AjAj i laget och även med AjAj individuellt. Förra året åkte jag med lugn och gott självförtroende. I år känns det helt annorlunda. Lugnet kan jag nog bibehålla men självförtroendet sviktar rejält, både med Winna och AjAj. Men jag aka åka dit och ta mig i kragen. Jag ska göra mitt allra bästa. Jag ska åka dit och ha roligt tillsammans med hundarna och med mina fina lagkamrater. Heja Laget före jaget och heja Ferrarin ❤️

Jag ska också heja allt jag kan på Pussel-laget och sörja att inte Elvira fick vara med. Åh, vad det kommer kännas i hjärtat ❤️

Inga kommentarer: