14 mars 2017

Bra dag

Började denna braiga dag med att åka till besiktningen med bilen. Knappade in bilnumret och fick till svar att det inte fanns någon inbokad tid för mig. Visste att jag hade bokat och jag hade dessutom fått en mailpåminnelse på morgonen. Kollade mailet lite noggrannare och knappade sedan in adressen på gps:en. Fem minuter senare var jag på rätt plats och bilen gick igenom med blankt papper, trots sin virriga ägare :).

På kvällen var det agilityträning och jag hade bara med mina egna två. Det är så mycket fokus på Aryas träning för det mesta så det kändes bra att även Winna och Elvira fick vara i blickfånget. Elvira var superduktig och det var riktigt roligt att köra henne. Winna tränade mest med Pia eftersom de ska tävla i helgen. Banvandring 06.30 i Ulricehamn. Stackars Pia. Jag lider med henne.

Inga kommentarer: