30 november 2016

Hälften ledig, hälften jobb

Jag kan verkligen vara trött på mitt jobb emellanåt, men det finns mycket som är bra också. Som att kunna jobba hemifrån, som att kunna styra när jag gör tiden, i alla fall till viss del. 

Som idag blev det ledig förmiddag, väldigt skön ljus förmiddag. Sedan var jag i Valdemarsvik på kundmöte. Älskar kunder på nära håll. Bra för dem med konsulter på nära håll också :). 

När jag kom hem igen var det en stund kvar på eftermiddagsgängets träningstid och bara en där som tränade. Jag tänkte att Arya kanske kunde få springa balansen några gånger. Jag åkte dit och ingen var kvar så Arya fick ca 20 min egen träningstid. Perfekt.

Det innebar att jag fick jobba senare istället, men vad gjorde det? Mörkt och kallt ute. Då kan man lika gärna jobba. Perfekt utnyttjande av dagen!

Inga kommentarer: