22 april 2015

Hög stressnivå

Jag brukar inte påverkas jättehårt av stress, men idag känner jag mig speedad. Vet inte varför riktigt men redan imorse vaknade jag innan klockan ringde med en dålig magkänsla. Skulle till en kommun och hålla utbildning men kände att jag egentligen hade bra koll på dagen och inte behövde oroa mig.

Utbildningen gick bra men när jag satte mig och åt lunch kände jag återigen att jag var helt uppe i varv och kunde inte riktigt slappna av. Hemresan var seg och det kröp i kroppen innan jag äntligen var på hemmaplan igen.

På kvällen var det dags att hålla nästa kurs. Agility på Bruksa. Det blev väl inte lika toppenbra kanske. Två långa övningar gjorde att tiden sprang iväg och vi blev inte klara i tid. Dåligt planerat. Vi kunde ha gjort det mycket bättre. Skärpning till nästa vecka.

Ska rasta hundarna och se om jag kan komma i säng och sova. Hoppas på en bättre dag imorgon. Jag är ledig då istf idag så jag har stora förhoppningar på det.

Inga kommentarer: