26 september 2013

5:2-uppdatering

Kanske dags för en liten utvärdering av hur det går med min 5:2-diet. Det här den sjätte veckan och jag känner mig stolt över att jag fortsätter att håller i. Har inte fuskat alls faktiskt. Fast så lätt tycker inte jag att det är. När man läser om alla som mår så himla bra och som går ner i vikt så fort så kan man ju tro att det är plättlätt. Men nej, inte lätt, men det går. Jag skulle kanske kunna göra det lite roligare och inte äta så ensidigt de kalorifattiga dagarna, men jag är ganska lat av mig och har hittat en väg som funkar. Dock skulle jag önska att kilona ville trilla av lite snabbare men min kropp är smart. Den fattar att jag försöker lura den :). Sisådär två kilo har jag i alla fall lyckats bli av med. Idag är en kalorifattig dag och jag är hungrig som f...n. Längtar till imorgon. Mat är väldigt gott:)

Inga kommentarer: