11 juli 2013

Mera bad och Winna skadad

Började dagen med att åka ner till badet och simma 1000 meter. Blir kanske tjatigt att läsa om mina simpass men jag vill gärna hålla lite koll på hur långt och hur ofta jag kommer iväg och simmar så det är bara att hoppa över de raderna. Sedan åkte jag och dottern till Ramsdal med hundarna. Större delen av tiden hade vi den lilla stranden för oss själva. Jätteskönt.

Theo skulle på behandling till Yvonne på kvällen och då tänkte jag att hon även skulle få känna igenom Winna. Jag har sedan i måndags haft en känsla av att allt inte riktigt har varit ok. Det har bara varit små, små detaljer, men ändå något lite. Och mycket riktigt ömmade hon i ryggen. Nu är det bara att hoppas på att det är något snabbt övergående med behandling och vila. Det blir i alla fall inget tävlande för henne i Karlstad i helgen. Tråkigt, men hon får heja på Elvira istället.

Kvällen innehöll även ett agilitypass för Elvira, rallyträning för Winna, bus med boll för Theo och fika med bästa agilitygänget.

1 kommentar:

Ann sa...

Krya på Winna! Hon var ju pigg och glad ialf!