22 juni 2013

Bra pass

Efter att ha gjort mest ingenting större delen av dagen åkte jag till Bruksa för att träna tillsammans med P. Vi satte upp en SM-bana, medium agility individuell. Vi körde den framlänges och baklänges och fick till ett riktigt roligt och bra träningspass. På Elvira märktes det att vi inte har tränat på ett litet tag för hon var i övertaggad-klister-mode till att börja med, men gick bättre mot slutet. Winna var också sugen och första varvet passade hon på att ta lite extrahinder. Men när vi avslutade var jag både trött och jättenöjd med båda hundarnas insatser. Fasen vad kul det är att träna ibland.

När vi kom hem tog jag ut Theo på en alldeles egen tur. Han fick välja tempo och kunde nosa ifred utan att behöva stressa. Det var så lugnt och skönt. Jag och min gullTheo <3

Inga kommentarer: