16 maj 2012

Kundbesök

Höll en utbildning i Stockholmstrakten idag och det kändes bra. Riktigt roligt faktiskt. Jag kände mig riktigt upplyft när jag gick därifrån. I väntan på tåget hem strosade jag lite i affärer. Köpte en jeanskjol till mig och en t-shirt till sambon.

Eftersom det bara var en halvdagsutbildning kom jag hem ganska skapligt. Jag var rätt trött efter att ha gått upp extremt så jag valde att inte åka tillbaka till kontoret. Jag hade ju faktiskt gjort mina timmar ändå. Istället hamnade jag i kö på E22. Jag hade ändå tur att jag åkte hem hyfsat tidigt. Senare var det helt galet lång kö. Många som är långlediga nu.

Så fort jag kom hem tog jag med hundarna till skogen. Det finns inte mycket som slår det. Att efter en resdag när man känner sig lite trött och sliten, ta med hundarna på skogspromenad och se dem skutta omkring glada och lyckliga. I synnerhet inte när vädret är så fint som idag. På kvällen var det agilitykurs. Vi byggde en bana och kursarna var riktigt duktiga. Sista tillfället blir på söndag. Då åker vi till Catharinas agilitycenter på en liten tävling. Kuligt.

Nu är jag faktiskt lite trött, men det kanske inte är så konstigt. Jag känner mig inte jätteavundssjuk på bästis C som ska till Ullared imorgon och har ställt klockan på 02.30:)

Inga kommentarer: