5 december 2011

Måndag

Kände mig enormt opepp när jag kom hem från jobbet idag. Skönt då att ha en roligt agilitypass inplanerat. Men vädret ville annorlunda. Från att ha varit jättefint hela dagen började det plötsligt snöa. Då går det inte något vidare att träna. Ringde mina kamrater och undrade om vi skulle gå en promenad i skogen istället. Jag är ju lite mörkrädd och vågar inte riktigt gå där själv trots att det finns belysning. Men tillsammans fick vi en trevlig kvällspromenad och humöret steg några snäpp.

Dagens outfit - 5 december

Blått regntecke med tjockt svart lurvigt foder. Varmt, vind- och vattentätt som passade perfekt för kvällens ruskväder. Har haft det länge så jag kommer varken ihåg vart jag har köpt det eller vad det kostade. Ganska bra passform efter att jag sytt om magplattan som var för lång. Ett vanligt problem när man har hanhund. Inte jättekul om hunden kissar innanför täcket.

Inga kommentarer: